YAT YÖNETİMİ

"Teknenizin; sadece alırken veya satarken değil, her gün keyfini çıkarın."

Siz, sadece mavinin huzuruna dalın… Teknenizin tüm sorumluluğu bizde.
Yat Yönetimi; Finans Yönetim Hizmeti, Personel Yönetim Hizmeti, Operasyon Yönetim Hizmeti, Teknik Yönetim Hizmeti gibi çoklu hizmet grubunu barındıran kapsamlı yönetim sistemidir. Bu yönetim sistemi, müşteri taleplerini, güvenliği, düzen ve bakımı, finansal faydayı ön planda tutacak şekilde işletilir.
Sizler de, dilerseniz yönetim programlarımızdan biri ya da tamamını alabilir ve seçtiğiniz programlar doğrultusundaki çalışmalarımızdan faydalanabilirsiniz.
Biz, seyir planlamanızdaki en güzel bağlanma noktaları ve ilgili organizasyonları size sunar ve talebinize göre organize ederiz. Siz de engin suların tadını çıkarırsınız…

FİNANS YÖNETİM HİZMETİ

Yatınızın operasyon maliyetleri ve diğer giderleri hakkında tarafınıza bütçe hedefi koyularak rapor halinde onayınıza sunulur. Bu sayede herhangi bir ekstra maliyet ile karşılaşmanız engellenir.

Etiketler: #Yat, #YatYönetimi, #Finans, #Bütçeleme

Yapılan günlük harcama kalemleri, kırılımları oluşturulur ve ay sonunda size detaylı rapor olarak sunulur.

Teknenin ihtiyaç duyduğu kadar nakitin ‘cash to master’ olarak tekne personeline aktarımı sağlanarak takibi yapılır.

Aylık harcamalar masraf kalemlerine göre yüzdelendirilir ve yat sahibine raporlanır.

OPERASYON YÖNETİM HİZMETLERİ

Yat sahibinin tercih ettiği ilgili marinalardan teklif alıyor; gerekli yazışmalarının takip ve koordinasyonunu gerçekleştiriyoruz. Bu sayede, seyir planlaması kapsamında konaklama yapacağınız tüm ülkelerde bağlama yeri ve marina tercihlerinize en uygun çözümler üretiyoruz.

Etiketler: #Yat, #YatYönetimi, #Operasyon, #Yönetim

Yatınızın bayrak geçişleri için ilgili limanlara başvurularını ve evrak takibini yapıyoruz.

Yıllık ilgili harçların takibini yapıyor ve düzenli olarak zamanında yatırılmasını sağlıyoruz. Zorunlu tekne sigortanızın tüm klozları kapsayacak şekilde en uygun fiyatlarla yaptırılmasını ve tüm takiplerini sizin adına gerçekleştiriyoruz.

Tekne yakıt; Güncel fiyatlar ile yakıt ikmali organizasyonu yapıyoruz.
Acenta (giriş-çıkış) transloglarını takip ediyoruz.
Kumanya tedarik ediyoruz.

Yatların tüm mutfak ihtiyaçlarının, tekne donatanının talebine göre karşılanması ve envanterinin tutulmasını sağlıyoruz.

PERSONEL YÖNETİM HİZMETİ

Bu hizmet ile size en uygun gemi adamının ön görüşmelerinin yapılması ve işe alım sürecinin takibi ile iş sözleşmelerinin imzalanıp özlük dosyalarının oluşturulmasını sağlıyoruz.

Personelin SGK Prim ödemeleri ve maaş ödemelerini, yat sahibi adına düzenli olarak yatırıyoruz. Yaptığımız bu ödemeleri tek bir fatura altında toplayarak yat sahibinin üzerinden büyük bir yük alıyoruz.

Personel hizmet eğitimleri ve iş güvenliği eğitimlerine önem gösteriyor; personellerimizin, yatın kullanım şekline göre eğitim almasını sağlıyoruz. Ayrıca mürettebatınızın tüm yeterlilik belgelerinin, girmesi gereken sınavlarının, gemi adamı cüzdan tarihlerinin kontrolünü ve periyodik takiplerini gerçekleştiriyoruz.

TEKNİK YÖNETİM HİZMETİ

Yatın periyodik bakımlarını, onaylanan bütçeye göre koordine ederek, ilgili akredite olmuş kurum veya kuruluşlardan alınan raporlar dahilinde takibini yapıyor ve bu doğrultuda yat sahiplerini düzenli aralıklar ile bilgilendiriyoruz.

Yat sahibinin onayı ile gemi inşa mühendisinin raporu doğrultusunda, bakım/onarıma ihtiyacı olan bölümlerin öncelik sırasına göre tadilatının gerçekleştirilmesini sağlıyoruz.

Yatınızın, varsa mevcut klas belgelerini takip edip yıllık kontroller için hazırlıyoruz. Aynı zamanda klas başvurusunu yapıyor; yatı, teknik denetim için uygun hale getiriyor ve belgelerin güncel tutulmasını takip ediyoruz.